Шановні жителі Перегінської територіальної громади!

Благоустрій – це не тільки візитна картка кожного населеного пункту, а й один із показників рівня участі громади у вирішенні проблем та перспектив розвитку даної сфери та комунального обслуговування населеного пункту.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до повноважень селищних рад у сфері благоустрою населених пунктів належить затвердження Правил благоустрою територій. На виконання цієї вимоги Закону рішенням сесії Перегінської селищної ради від 29.01.2021 року були затверджені Правила благоустрою території Перегінської селищної територіальної громади.

Зазначеним документом визначені обов’язки підприємств, установ, організацій, фізичних осіб та громадян у сфері благоустрою з метою забезпечення утримання території громади у чистоті й належному стані.

Статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення за порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів передбачена адміністративна відповідальність, яка тягне за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340-1360 грн) і на посадових осіб, громадян – суб’єктів підприємницької діяльності – від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 грн). Відповідно до ст. 255 Кодексу протоколи про порушення мають право складати уповноважені особи виконавчого комітету та органи внутрішніх справ.

Слід зазначити, що Кодексом України про адміністративні правопорушення відмінено такий вид відповідальності як попередження.

Порушеннями правил благоустрою вважаються: неналежний санітарний стан територій, влаштування звалищ побутового та будівельного сміття на прилеглій та дворовій території, стоянка транспортних засобів на газонах, самовільне розміщення на спорудах, стовпах, опорах та інших не відведених для цього місцях оголошень, плакатів, об’яв, відсутність відповідного дозволу на розміщення реклами, несвоєчасне косіння об`єктів рослинного карантину, забур’яненість, відсутність договорів на вивезення сміття або сплати за надані послуги, виконання робіт з благоустрою без затверджених проектів на виконання земельних робіт та відповідного дозволу, виданого селищною радою, відсутність огорожі на місці розриття, відсутність урн для сміття біля місць ведення підприємницької діяльності тощо.

Важливо!

До порушень правил поводжень із твердими побутовими відходами належить також відсутність заключеного договору на послуги з вивезення побутових відходів незалежно від статусу споживача (фізична чи юридична особа).

Отже, тепер варто добре подумати, чи дотримуватися чистоти та порядку, чи сплачувати великі штрафи. Адже в адміністративної комісії просто не буде вибору між попередженням і штрафом. Сам факт складеного протоколу за ст. 152 КУпАП тягне за собою значні фінансові витрати для порушників. До того ж сплата штрафу не звільняє фізичну чи юридичну особу від виконання робіт щодо ліквідації проявів та наслідків порушення.

То ж прохання не бути байдужим та разом зробити нашу громаду чистою, культурною і привабливою!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *