З 20 серпня 2021 вступив у дію закон (№ 1657-IX від 15.07.2021), який скасовує заборону на вимкнення побутових споживачів через заборгованість. Відтепер мораторій на вимкнення діятиме лише в “червоних зонах” карантину та 30 днів після скасування (в окремих областях України).
Аби попередити масові знеструмлення, ми просимо всіх абонентів, які мають борг, якнайшвидше погасити його. З 26 серпня відповідно до нормативних актів, «Прикарпатенерготрейд» починає направляти споживачам попередження про вимкнення.
Заборгованість не виникає раптово – це закономірне явище для тих, хто споживає і систематично не платить. Ми постійно ведемо діалог з клієнтами, інформуємо про борги і готові спільно шукати шляхи вирішення проблеми.
Нагадуємо, що дізнатись стан особового рахунку можна:
- у персональному кабінеті https://my.pret.com.ua/
- у Viber чат-боті (https://pret.com.ua/messenger-links)
- у Telegram (https://t.me/tovpretcrm_bot)
- в кол-центрі: 066 50 40 200, 067 50 40 200, (0342) 78 00 10
- в центрі обслуговування клієнтів (https://pret.com.ua/service_centers)
Відновлення електропостачання після вимкнення відбуватиметься тільки після повного погашення боргу. Потім споживач має взяти рахунок на повторне підключення, оплатити його і чекати на відновлення електропостачання протягом 3-5 робочих днів.