З метою забезпечення надання соціальних послуг громадянам

Станом на 23.06.2023 року відділом охорони здоров’я і соціальної політики Перегінської селищної ради проведено наступні виплати та здійснено таку роботу, а саме:

У сумі 350,00 грн здійснено виплату відшкодування пільг на оплату електрозв’язку інвалідів війни (50%), учасників війни (50%), учасників бойових дій (50%), постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС (50%), багатодітним сім’ям (50%), реабілітованим особам (50%), ветеранам ОУН-УПА (75%); 315000,00 грн – забезпечення учасників Революції гідності, особам, які перебували у складі добровольчих формувань, учасників бойових дій та інших громадян, які залучилися та брали участь у бойових діях, здійсненні заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії Росі.Федерації проти України, мобілізованим до ЗСУ або членам їхніх сімей безкоштовним твердим паливом в розмірі 5 куб.м.; 8000,00 грн – одноразова мат. допом. мобілізованим особам або членам їхніх сімей (1 особа – 5 000,00грн.), одноразова грошова допомога на поховання (1 особа – 3000,00грн.).

  • Проведена видача довідок про забезпечення твердим паливом учасникам Революції гідності (учасники АТО), учасників бойових дій, які брали участь у бойових діях проти зб.агресії Рос.Федерації, членам сімей загиблих та зниклих безвісті, які були мобілізовані до ЗСУ – 5 (п`ять) довідок;
  • проведено комплексне оцінювання індивідуальних потреб осіб, які потребують догляду;
  • здійснено перевірку особових справ для призначення соціальних допомог, субсидій та пільг через ПК «Соціальна громада» – 29 допомоги, 4 пільги, 2 субсидії;
  • проведено обстеження та видано 7 актів;
  • акт – встановлення факту здійснення догляду – 5 (п’ять);
  • акт – обстеження матеріально-побутових умов для отримання пільг – 2 (два);
  • передано до Івано – Франківського фонду захисту інвалідів 8 особових справ для забезпечення осіб з інвалідністю засобами технічної реабілітації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *