До уваги осіб з інвалідністю

Електронний кабінет особи з інвалідністю розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 5.04.2012 № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 № 362) та постанови Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 № 121 «Про затвердження Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності» (зі змінами).

Електронний кабінет особи з інвалідністю – зручний сервіс, який дає можливість оперативно онлайн подавати пакет документів для безоплатного отримання технічних та інших засобів реабілітації (далі – ТЗР).

Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує:

– доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі- КЕП);

– особам, зареєстрованим в централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП;

– особам, інформація про яких відсутня в централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в централізованому банку даних з проблем інвалідності із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП;

– можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;

– доступ до інтерактивного каталогу ТЗР з розширеними фільтрами, переліку виробників ТЗР та надавачів соціальних послуг;

– можливість надсилання інформаційних повідомлень з централізованому банку даних з проблем інвалідності на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;

– проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення ТЗР та оцінки якості наданих послуг.

Ознайомитись з інструкцією користувача кабінету особи з інвалідністю на веб-порталі централізованого банку даних з проблем інвалідності можна за переглянувши відео за посиланням https://www.msp.gov.ua/news/20999.html

Додатково інформуємо, що особи з інвалідністю можуть звернутися із заявою та відповідним пакетом документів щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації до Відділу охорони здоров’ і соціальної політики або у Центр надання адміністративних послуг Перегінської селищної ради за адресою: вул.Сагайдачного, буд.26кабінет № 9 та 10.

Повнолітній особі з інвалідністю до заяви необхідно подати наступний перелік документів:

  1. копію паспорта громадянина України;
  2. копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків;
  3. копію довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісію;
  4. копію індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю.

Для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації дитини з інвалідністю, із заявою необхідно надати такі документи:

  1. копію паспорта громадянина України особи, яка здійснює догляд за дитиною з інвалідністю;
  2. копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків особи, яка здійснює догляд за дитиною з інвалідністю;
  3. копію свідоцтва про народження дитини з інвалідністю;
  4. копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків дитини з інвалідністю;
  5. копію довідки форми 13 про реєстрацію місця проживання дитини з інвалідністю;
  6. копію медичного висновку на дитину з інвалідністю віком до 18 років;
  7. копію індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю.

Детальна інформація про процедуру забезпечення технічними засобами реабілітації осіб з інвалідністю зображена нижче за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FB4XnnPtCfg.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *