На нараді з керівниками

12.04.2021 року                                       смт. Перегінське                                                                                           

Брали участь: заступники селищного голови, секретар селищної ради, керуючий справами-секретар виконкому, начальники відділів

Порядок денний: 

  1. Про результати роботи та основні завдання виконавчої влади на тиждень.

Виступили: І.Люклян, В.Вагилевич, О.Красілич, С.Бендак, В.Дзундза, І.Сорочак

  1. В.Дзундза – грошові  виплати розпочалися, зокрема учасникам ліквідації аварії Чорнобильської АЕС, учасникам АТО, «Великодній кошик».
  • О.Бойко – на сьогодні вживаються заходи щодо влаштування двох громадян похилого віку в будинок-інтернат, прийнято рішення про відміну організації «Великодніх кошиків» для людей похилого віку.
  • В.Мотрук – відбувається нарахування заробітних плат, здійснено аналіз витрат за комунпослуги по закладах освіти, актуальним є питання про перевезення дітей до шкіл громади.
  • Н.Соломчак – на сьогодні надано 934 адміністративні послуги   
  1.  М.Русин – зібрати контактні дані начальників відділів з метою висвітлення вказаної інформації на сайті селищної ради.
  • М.Глинка – вирішити питання щодо передачі справ Перегінської селищної ради по водних об’єктах сектору ради з районної адміністрації до селищної ради.
  • Н.Соломчак – повідомила про те, що ЦНАП працює
  • В.Дзундза – внесення змін до програми соціального захисту населення зокрема виплат допомоги інвалідам І, ІІ групи по зору; визначити та подати на затвердження порядок здійснення виплат, визначити співфінансування програми; створити та затвердити склад комісії відділу охорони здоров’я і соціальної політики.
  • О.Красілич, М.Марко підготувати проект рішення щодо розподілу дитячого дошкільного закладу «Веселка» з подальшим утворенням двох таких закладів та визначення їх майна.
  • В.Вагилевич забезпечити серед директорів шкіл подання показників щодо відвідуваності класів.
  • М.Русин проводити моніторинг рішень обласної ради з поданням інформації підрозділам селищної ради.
  • О.Сенич вивчити питання щодо земельної ділянки по дитячому майданчику, вільних земельних ділянок.
  1. Контроль за виконанням протокольних доручень покласти накеруючого справами-секретаря виконкому.

        Селищний голова                                                           Ірина Люклян

Протокол вела:

Начальник відділу організаційної,

інформаційної роботи та

документообігу                                                                 Маряна Русин

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *