Перегінська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
- начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності – головного бухгалтера;
Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері; стаж роботи за фахом на керівних посадах на службі в органах місцевого самоврядування, на керівних посадах державної служби, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Документи, що подаються на конкурс:
- Заява про участь у конкурсі встановленого зразка
- Особова картка ( форма П-2 ДС);
- Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;
- Копія паспорта;
- Копія ідентифікаційного коду;
- Копія військового квитка ( для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- Копія документів про освіту, підвищення кваліфікації тощо;
- Дві фотокартки розміром 4 х 6 см.
- Засвідчена копія трудової книжки
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення.
Згідно з Постановою КМУ від 15.02.2002 року №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» конкурсанти складають іспит у письмовій формі на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних відділів селищної ради.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається керуючим справами – секретарем виконавчого комітету за адресою: 77662 Івано-Франківська область смт.Перегінське, вул. Сагайдачного, 26.