Увага! Конкурс!

Перегінська селищна рада  оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

  • адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»;

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра, вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері; стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

Документи, що  подаються на конкурс:

1. Заява про участь у конкурсі встановленого зразка

2. Особова картка ( форма П-2 ДС);

3. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;

4. Копія паспорта;

5. Копія ідентифікаційного коду;

6. Копія військового  квитка ( для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

7. Копія документів про освіту, підвищення кваліфікації тощо;

8. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см.

9. Засвідчена копія трудової книжки

         Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення.

          Згідно з Постановою КМУ від 15.02.2002 року №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» конкурсанти складають іспит у письмовій формі на знання Конституції України, Законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних відділів селищної ради.

         Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається керуючим справами – секретарем виконавчого комітету за адресою: 77662 Івано-Франківська область смт.Перегінське, вул. Сагайдачного, 26.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *